Rovus istorija
Istorija Rovusa
Priča o brendu počinje godine 2005 kada je kompanija Studio Moderna uočila marketing potencijal na tržištu proizvoda za čišćenje. To je dovelo da ideje o razvoju novog brenda - Rovus koji je polako prokrčio svoj put na tržištu.
Prvi proizvod koji smo razvili i predstavili bio je jedan od najuspešnijih u ovoj kategoriji – ROVUS AQUA POWER usisivač. Ovaj tipični DRTV proizvod naišao je na odličan prijem od strane kupaca, zahvaljujući garanciji da vazduh u našim domovima čini 99 % čistijim i svežijim. Njegova popularnost je opravdala sve karakteristike – u to vreme – on je bio jedan od najnaprednijih usisvača, opreljen napredin sistemom filtriranja i unapređen sa još nekoliko običnih i jednim HEPA filterom. Sa daljim poboljšanjem tehnologije, proizvod je unapređivan još dva puta do 2013, ali je uspeo, tokom tog perioda, da osvoji srca brojnih potrošača koji cene sve prednosti čistog doma.
Uspehu brenda Rovus je doprinelo i nekoliko hiljada prodatih proizvoda u prethodnim godinama. Pozitivan feedback koji smo dobili od strane kupaca, za nas je bila nova poslovna prilika za dalji razvoj. Uvek smo stremili da zadovoljimo potrebe naših kupaca koji žele inovativne, efikasne i jedinstvene proizvode, koji čišćenje čine lakšim, efikasnijim, a pre svega koji vreme čišćenja skraćuju na pola.
Godine 2008, lansiranjem novog proizvoda, GARMENT STEAMER, napravljen je proboj na novo polje/kategoriju gde smo uveli i potpuno novi trend –vertikalno peglanje parom.
Našu progresivnost opravdala je i naredna generacija Rovus proizvoda – robot usisvač SMART POWER, koji je predstavljao povoljniju varijantu ove vrste proizvoda na tržištu.
Dalje širenje prepoznatljivosti brenda, postignuto je 2014 - kreiranjem kolekcije BLUEPOWER G1. Cela kolekcija se sastojala od izuzetno inovativnih proizvoda – od multi-ciklon, robot i električnih usisvača, do parčistača i jedinstvenih čistača prozora.
Rovus danas i u budućnosti
Razvoj različitih proizvoda na tržištu odlično je prihvaćen od strane kupaca, koji su ohrabrili dalju ekspanziju, te smo u nastupajućoj 2017. lansitrali više od 50 različitih proizvoda.
Dalje, bazirajući se na pozitivnim mišljenjima i ocenama kupaca, unapredili smo i poboljšali BLUEPOWER G2 kolekciju, proširili ponudu proizvoda u okviru GOLD kolekcije za peglanje na paru i brigu o garderobi. Predstavili smo i nekoliko proizvoda iz našeg standardnog asortimana: multifunkcionalnih aparata za čišćenje, uradi sam proizvoda, kao i drugih proizvoda za održavanje domaćinstva.
I u budućnosti Rovus stremi da u svoju ponudu uvrsti još više proizvoda za čišćenje, brigu o kući i garderobi, kao i poboljšanja doma. nameravamo i proboj u druga polja, poput brige o sebi, u smislu prevencije, a i više od toga - kako bismo delovali u potpunosti u skladu sa željama i potrebama kupaca.
Svih ovih godina Rovus nikada nije izneverio svoj osnovni cilj, a to je da pojednostavi našu svakodnevicu; ROVUS - ČINI ŽIVOT LAKŠIM
2005
Razvoj brenda Rovus
2006
Predstavljen prvi proizvod – ROVUS AQUA POWER usisivač
2008
Lansiranje pegle Garment Steamer donosi nove trendove na tržištu vertikalnog peglanja
2014
Nova kolekcija BLUEPOWER G1
2016
Lansiranje bestselera: Rovus SprayMop
2017
Bestseler predstavljen: Handy Heater
2018
Bestseller predstavljen: Rovus Arctic Cooler
2019
Ubuduće obećavamo zdravo okruženje u skladu sa potrebama kupaca izborom različitih inovativnih proizvoda